niedziela, 2 czerwca 2013

CANDY DO 1 LIPCA !!



   ZAPRASZAM wszyskich na moje kolejne candy !!!!!!
 
   Do wygrania poszewka 40 x 40 oraz opaska na druciku z tkaniny bawełnianej w moje ulubione  róże ...

    ZASADY CANDY                                                 


        * polub moją stronę na facebooku- nie jest wymagane !


                      TUTAJ



        * skopiuj i podlinkuj zdjęcie i wklej je na swoim blogu

        * zostań publicznym obserwatorem mojego bloga

        * zostaw komentarz pod postem

        * osoby nie posiadające bloga proszę o pozostawienie adresu e-mail oraz udostępnienie        
           na facebooku

                                           


21 komentarzy:

  1. Na fb już jestem, lubię i udostępniłam:) lecę jeszcze wkleić banerek u siebie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, masz fajniutkiego bloga, ładne mieszkanko i dodatki, tylko słabo się ogląda, bo te zdjęcia i literki takie malutkie, ta prawa strona niepotrzebnie taka szeroka, przecież najważniejsze jest to co ty piszesz i pokazujesz. Pozdrawiam
    e.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj
    staję po te cudowności i ja :))
    dziękuje za zaproszenie warunki spełnione :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłosiłabym się, tylko... nie lubię (i nie mam) FB:(

    OdpowiedzUsuń
  5. zapisuję się oczywiście i trzymam kciuki:_0

    OdpowiedzUsuń
  6. Staję do kolejeczki. Podusia ma śliczne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już się zapisuję,a banerek wisi u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z ogromna przyjemnością zapisuje się do udzialu w CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
  9. poducha wspaniała i już mam na nią chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również sie zapisuję:)Pozdrawiam ciepło:) ulicazielona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ustawiam się grzecznie po cudeńka;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ustawiam się w kolejce, kocham róże:)
    Pozdrawiam Anka
    http://pracowniaanuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ustawiam się w kolejce po poduszkę z najpiękniejszej tkaniny świata! na fb polubiłam oczywiscie

    OdpowiedzUsuń
  14. zapisuję się, strzelam zaraz cały post, mam nadzieję, że w imię reklamy mogę użyć kilku zdjęć na zachętę dla odwiedzających :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna podusia. Przyłączam się do zabawy.
    Pozdrawiam i zapraszam http://winka-lavenderhome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj jakie cudownosci ,jak mozna to z przyjemnoscia sie zapisze.Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna podusia,piękny motyw i cudowne kolory.
    Oczywiście ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Are you all right?
    I can't find the winner.

    OdpowiedzUsuń